Sun23 Canım öncelikle hepimize sakinlikler rahatlıklar diliyorum ilk doğumum tansiyonla 38de yaptık şükür bir sıkıntı yaşamadık 2. Hamileyim kontrol ediyoruz ama buradan önerilere göre organik nar suyu yükselince bi kaşık içince düşüyor diyorlar soda+limon sarımsak rendesi +limonsuyu bir tatlı kaşığı içmek faydası oluyormuş bol su içmek yürüyüş birde enseye buz panik yapınca doktorda ölçmeden önce iyice gevşe sakinleş öyle ölçtürt panik yapıyorsan doktorun anlayışlıysa o sakinleştirecektir zaten seni doktorum Allah razı olsun kadını görünce yüksekse bile düşer öyle anlayışlı söyle panik yapıyorum diye evde ölçtüklerinin fotosunu videosunu çek doktor yüksek görünce genel ölçümde öyle diye riske atamaz atmaz değil genel olarak yediklerine dikkat et hepimize sağlıklı doğumlar hayırla kolaylıkla gönlümüzden geçtiği gibi evlatlarımıza kavuşmamızı diliyorum