EsmerHamarat niye korunmadın falan demicem yazdıklarından anlaşılıyor ki belli ki o evde söz hakkın yok. Sana yapmışlar bayağı ve bu yüzden istememekte haklısın. Bir de şöyle düşün şu an 2 yaşındaki oğlunu kaynanan yüzünden istediğin gibi büyütemedin, onu bu yüzden öldürmek ister misin? Karnındaki bebeğin kalbi atmaya bile başlamış olabilir ve emin ol hiç bir bebek annenin rahmine tesadüfen düşmez. Belki doğduğu gün bu yazdıkların için pişman olup günlerce ağlayacaksın ama emin olduğum tek şey var aldırdığın zaman bunu ömrün boyunca unutamayacaksın pişman olacaksın. Eşinle evinle problemlerin düzelince yine hamile kalacaksın, o bebeği isteyeceksin, diğerinin suçu neydi diyeceksin vicdan azabı çekeceksin. Oğlun büyüdüğünde senin kardeşin olacaktı aldırdım acaba kız mı erkek mi olacaktı, kime benzeyecekti diyeceksin. O pişmanlık o vicdan azabı asla geçmiyor. Sen bir annesin ve görmesen de koklamasan da henüz doğmamış olsa da o senin evladın ve evladın hakkındaki en doğru kararı sen verebilirsin