Bebeğim yaklaşık 13 haftalık normalde bağırsak hareketleri vs hissediyordum ve bunun kesinliğinden emindim. Yemek yedim ve sonrasında bağırsak bölgesinden daha üstte seğirme gibi hareket hissettim ilk defa. Normalde 16. Haftaya kadar mümkün olmadığını biliyorum. Yani söylenenler bu şekilde. Yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Sizce doğru tahmin etme olasılığım var mı böyle birşey yaşadınız mı?