Sanal_koala00 Kızlar 15 Mayıs’ta 137 olan beta 20 Mayıs’ta 190.. Ben kimyasaldır diyorum ( ama kanamam yok daha önceki kimyasalım da önce lekelenme sonra kanama gelmişti hemen) dış gebelik değildir dimi bu değerle
Birbebisannesi Sanal_koala00 bat tarihini bekle ondan 1-2 hafta sonra içinde kimyasalsa kendiliğinde düşüyor zaten. Değerin az artmış