Arkadaşlar daha önce dusuklerim var pihtilasma kaynaklı. Şuan yine hamileyim 7+1 Az evvel kontrolden çıktım doktor kalbin geçen hafta ile aynı olduğunu, istenilen seviyeye yukselmedigini söyledi ve Hibor 5000 i 7500 ile değiştirdi Çok korkuyorum yine bebeğimi kaybedersem diye Benzer durumda olup toparlayan var mı?