Selamlar son 3 hafta kala bebek hep önden gidiyor 3.800 gr gibi doğacak diyordu doktorlar bugün boyu 50 cm görüldü çok güzel çok sağlıklı ama kilo 2800 dedi doktorumuz 3 kilo doğar dedi bana garip geldi açıkçası 3 haftada sadece o kadar mı kilo alacak bebek? Daha fazla almıyor mu bebislee son hafta biraz şaşırdım kafası doluydu belkide yanlış söyledi ama biraz garip oldum sağlıklı dedi baş çap göbek herşey yolunda dedi ama 3 kilo 3 hafta için az geldi bana 🥺 bide haftamıza göre su an ki kilo normal mi?