nzldrk07 Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim ilk doğumum olucak 2 gündür regl benzeri sancılar geliyor 10-20sn bazen 1dk sürüp gidiyor yalancı sancımı yoksa doğum sancısı mı bilmiyorum düzenli değil şuan sizce doğum başlıcak olabilirmi
elanur-ozer Aynı şekilde sancılarım var. 35+1 yeni kontrolden geldim nst de sancılar 40 üzeri yansıdı ama doğum değil. Sanirim gün sancılarımız bunlar. Şu gelir kanama leke olursa veya sancılar artarsa gelirsin dedi. Acilmada yoktu kontrol etti doktor