Bir saat önce uğradım, gebe okulu bölümündeki ebe ile ayrıntılı konuştum, benim özel sorularım vardı, tüpleri bağlatmak istediğim için sezeryan olmak istediğimi söyledim aynı anda yapılsın ve bitsin diye , devletin doğum politikası yüzünden artık eşlerin isteği üzerine bile olsa bağlatma yapmaya yanaşmıyormuş doktorlar sadece belli yaşta olanlara zar zor yapılıyormuş anca özel hastanede parasıyla yaptırırsın dediler , aynı şekilde keyfi sezeryane de izin vermiyorlarmış, sağlık açısından bir problemle karşılaşırlarsa yapılıyormuş. Ebeler çok iyi ve ilgililerdi, güler yüzlüydü hepsi, bana doğum odasını gezdirdiler. Doğuma ebeler giriyor, odalar tek kişilik, doğum yaptığın odada kalıyorsun yine, ortam o yönden sıcak, bebek ve anne için acil durumda müdahale edecek ekipmanların hepsi odada vardı, refakatçi koltuğu mevcut, odada banyo,tuvalet, tv, buzdolabı vs bulunuyor. Mekan temizdi de. Yani tüp bağlatma olayı istemesem zaten normal düşünüyordum. Normal düşünen için bence hastane iyiydi, ebeler de koşullar da.