Kızlar merhaba bende 11 haftalık gebeyim normalde günlük fitil olarak kullanıyordum bugün kanamam artınca ve ağrım olunca iğne formunu da yazdı doktor. Aynı gün içinde hem iğne hem fitil kullandınız mı? Yoksa iğne olduğunuz günler ilacı kullanmadınız mı?