Leylak34 Sevdaeslem Bu ultrason resmi ne kadar bulanık 13. Haftada genelde net cikiyor ftgraf ama bu neden böyle anlamadim
Leylak34 Leylak34 Bi kez de özele git istersen güzel Bi fotoğrafı kalsın bebisin. Ben 1 kez devlete gittim ultrason resmi bile vermediler 😁
Nrns İnstagramda cinsiyettahmincinizz diye bi sayfa var. Benim gebeliğimin daha 5.hafta ultrason fotoğrafında bildi cinsiyeti. Öneririm.
Leylak34 Nrns @staRmama bana erkek dedi bu instagram sayfasına da baktırdım kiz dedi bana . Hangisi bilecek bakalim
Nrns Sevdaeslem evet 200lira gibi bi ücreti var. Ben 5 ve 6.haftalık fotoğraflarını attım bildi. Sonra 12.haftada yine attım doktor emin değilken bile bildi
Sevdaeslem Leylak34 resım degıl de yanı Cınsıyetı bıle soylemıyorlar ayın 28 ınde tekrar gıdıcem Insallah bu defa söylerler