minegkaya kızlar 32+5 olduk doktor son iki kontroldür 4 haftada bir yerine 3 haftada 1 görüyor bi sonraki kontrolümüz arife günü yani 35.haftada özel takipliyim bu arada normal mi bu sıklıkta olması
FtmaGlr minegkaya benim 35 itibari ile haftada 1 düştü o zamana kadar 3 hafta ara ile gidiyordum nst çekilmeye başladıktan sonra arayı daha kısa tutmaya başlar
defnevedoruk minegkaya benim doktorum 28. Haftadan sonra 2 haftada bir 32den sonra 10 günde bir çağırdı
fafatara minegkaya ben 2 haftada 1 gidiyorum. Nst inşallah bir sıkıntı olmazsa 37. Haftada olacakmış. 35’de gerek görmedi.
Suheyle1 minegkaya evet normal beni 32. Haftada dogum iznine ayırıp 15 günde bire düşürecegini söyledi kontrolleri🍀❤️
minegkaya Suheyle1 32de çalışır aldım ben iznimi sonraya devredebilmek için normal doğum istiyorum ama bebiş makat gelişli henüz. 33 haftalığız
Suheyle1 Vajinal dogum isteyenleri daha kısa sürelerde çagırıyolar sürekli bebegi suyunu kontrol edebilmek için
Merliii minegkaya ben 32-34-36-37 de gittim. Şu an 37+4üz. 38 de tekrar çağırdı doktor. Özel takipliyim
Suheyle1 minegkaya ben eşimle kendi iş yerimde çalışıyorum ya rapor cok onemli degil o yüzden benimki makat geliş değiş aslında dönmüş ama kanala girmemiş sıpacım
Esma006 minegkaya Artık iki haftaya bir de iner bu sıklık nts vs baglanirsin normal 32 olduk bizde bebeğimin kafası büyüyor iki haftada bir gorcem dedi