Merviiss yine de birinci saat sınırın az üstünde çok olmasa da ,140 sınır ikinci saat dede sınır 120 . Yani haftanız ilerlediği ve bebek büyüdüğü için de şeker göstermiştir kendini . Bence de dikkat edin arada ölçün sorun olmaz inşallah . En azından farketmişsiniz . Şeker yükselince ben de anlıyorum halsizlik yorgunluk uyku hali bazen çarpıntı yapıyor en iyi vücudunuzu siz bilirsiniz zaten az kalmış biraz dikkat edersiniz bi şey olmaz inşallah