Lafee Arkadaşlar 28. Haftadayım bebeğim ilk günden beri pozisyonu aynı..başlarda sorun değildi ama artık nefes almamı, oturduğumda mideme batması beni çok etkiliyor..böyle durum yaşayanlar var mı?
Edizhr Lafee ayy benimde ayni canım 22+4 ama hep makat gelişi bilmiyorum döner mi dönmezse de sezeryan ama biraz zorluyor
Talentedmom Lafee yarın 27 haftalık olacağım 1 aydır nefes alamıyorum makat gelişli ilk bebeğim de makat gelişliydi ama nefes sorunu yaşamıyordum bunda nefesim çok tıkanıyor bebekle ilgili mi panik atakla mı ilgili bilmiyorum
Lafee Talentedmom ani kalp çarpıntıları da yaşıyorum:( millete bakıyorum tayile gidiyor bu haftalar da ben evden dışarı çıkınca ödüm köpüyor:(
Berrakk39999 Lafee ben de aynı durumdayım ayakları alt bölgeme öyle bi baskı yapıyo ki canım yanıyo artık ve nefes alamıyorum sanki oturunca mideme aşırı baskı oluyo
Lafee Berrakk39999 benim hep üst bölgem:( gögüslerim de büyük bütün ağırlığı üst bölgemde taşıyor gibiyim:(
NoName_ Lafee her muayene de makat geliş duruyor benim oğlanda,geçen hafta 24.haftamda yani doktorum yine makat geliş dedi ama döner daha dedi bende erken zaten niye dönsün diye düşündüm,nefes ile ilgili bir problem yok ama kaburgam çok batıyor
Berrakk39999 Lafee 32 ye gireceğim hala aynı pozisyonda değişir mi artık emin değilim sizin değişir inşallah
defnevedoruk Lafee eğer dönmezse öyle oluyor maalesef kızım hiç dönmedi 38. Haftaya kadar nefes alıp oturamıyordum bile ve en başından beri de makat gelişti
Lafee defnevedoruk acaba huylarında bir gariplik olur mu bu nasıl bir inattır ilk günden beri aynı benimde:)
miniminibebek Lafee biz de 30 haftalığız hep makat gelişti nefesim daralıyor benım de bundan mış demek 😂yemek yiyip oturduğun zaman midemden kaburgalarıma kadar ağrı yapıyor neyin inadıysa inşallah dönerler bizi sezeryana mecbur bırakmazlar