yarenatlas Kızlar 38+4 teyiz. Evde kendim hibiskus kaynatıp böğürtlenle içeceğini yaptım (berry hibiskus) 1 bardak da içtim sonradan içilmemeli diye yazılar okudum bilgisi olan var mı bu konuda
Nesli006 yarenatlas herseyin fazlası zarar. Hamillkte bitki çayları sakincali ama bir bardaktan bişey olmz. Fazlası zarardır.
3_bebelianne yarenatlas Ben gebelikte türk kahvesi arada filtre kahve meyve suyu ıhlamur hariç bu tarz şeyler tüketmemeye dikkat ediyorum hibiskusu severim cool lime severim ama hamileyken içmedim dikkat ettim
yarenatlas Kubrr_ kan basıncını düşürüp plasentaya giden akışı yavaşlatır rahimde gereksiz kasılmalara yol açar gibi bir sürü şey yazıyor bilemedim ben de