Mrvkrc 45 gun once kurtaj oldum ve hic adet olmadim. 10 gun once test yaptim negatifti 2 gun once yaptim bu kez net 2 cizgi vardi. Ayriyeten 10 gun once doktora gittim adet olmuyorm die ultrasonda bakti hic bise yoktu temizdi. Cift cizgi gorunce doktora gittim bugun doktor bakti kese var ama kan birikimide olabilir emin degilim hamile olup olmadigna dedi. Ultrason kagidinda kese 15mm haftada 5w4d gorunuyo. Pazartesi tekrar gidicem kan testi aldi. Sizce umutlanmamalimiyim kan birikimimidir varmi basina gelen. Uzun oldu hakkinizi helal edin.
GozdeCemre Mrvkrc illa adet olcan diye birşey YÖK canım başından korunmadıysanız hamile olabilirsin tabi ki inş rabbim kısa zamanda doldurur kucağını
Mrvkrc Vefas ay insallah cnm yaa umarim oyledir hevesim kursagimda kaldi bu 3 gun nasl gecer bilmiyorum
Mrvkrc GozdeCemre yok cnm kornmadik bnce hamileyim cunku belirtilerim baya baya var ama doktor kan birikimide olabilir dedi o yuzdn kafam karisti.
GozdeCemre Mrvkrc onlar hep öle der canım başta o zaman vardır büyük İHtimal kese gözüktüyse daha çok yeni zaten 6*5 de anca kalp atışı bebeği Gördük biz 5 hastalıkken gittiğimde hiçbirşey gözükmüyordu
Mrvkrc Turas bnmde icime var die doguo canim anne hisseder derler ya yada cok istedigimden bilemedim. Bekliycem artik 3 gun😢
Mrvkrc GozdeCemre bn keseyi gordum ama iste doktor kanda birikmis olabilir dedi hic adet olmadim ya. Bncede emin olmak icin bni umutlandirmadi
GozdeCemre Mrvkrc sen ikisine de hazırla kendini canım çok umutlanma Ki hayal Kırıklığı Olmasın inş bebiş vardır