Takip ediyorum yaklaşık 1 haftadır ellerim karıncalanıyor. Sıksam sıkamıyorum. Yatıyorum rahatsız edici bir karıncalanma var. Biraz açma kapama yapıyorum 2 dk rahatlıyor tekrar aynı. Sabah kalkıyorum yine karıncalı. Gece uyanıyorum yine karıncalı. 32.haftadayım. Randevu günüm henüz gelmedi doktorum da magnezyum falan vermedi kullanmıyorum yani. Acaba onunla mı alakalı, yaşayan var mı?