bb_573 merhaba Allah bunları bildiği gibi yapsın yanlışlık olmuş 2. Topuk kani aldılar bide 10 gün bekle dediler ben ağla ağla sonra biri yönlendirdi direk doğum yaptığım hastane zaten çocuk hastanesi anlamımda tam teşekkürlü gittik yenıdogan Dr una yalvar yakar tsh baktırdı hızlı tahlıl yaptı ve 2 saate sonuç çıktı sonuç temiz yanlış bakmışlar şimdi ki aklım olsa sağlık ocağına ikinci defa gidip bebeğimin canını yakmazdım topuk kanında çok ağlıyorlar çünkü ikinci defa sağlık ocağı topuk kani için çağırıyor keşke onun yerine direk hastaneye gidip tsh baktırsaydım