5.haftada doktorum bana bulantı hapı yazmıştı. Midem bulanmıyor ki demiştim. Demez olaydım :))) 6.haftada bir başladı ki Allahım ne zordu. 8-9-10. Haftalarda bir pik yaptı ki. Hele 8-9da sürünme evresine geçtim, hastanelik oldum. Lütfen sabredin. Şu an 13 haftalığım %80 azaldı rahatladım ve 1-2 haftaya da tamamen bitecek inşallah. En zor haftadasınız şu an 😔 Geçeceğini düşünün pozitif kalın sizi çok iyi anlıyorum ❤️