Kkklelp Sezaryen sonrası annem birkaç gün yanımda kalabildi, gerisini eşimle hallettik. Zor oluyor ama yapılıyor bir şekilde. Oturup kalkarken destek gerek, eşiniz evde olacaksa halledersiniz diye düşünüyorum. Altını falan o değiştirir siz eğilemezsiniz hemen. Ya da uyutmaya yardımcı olur. Dolaba bir şeyler hazırlarsınız, ya da en kötü dışarıdan söylersiniz, bir makarna haşlanır veya yumurta kırılır. Yemek olayını dert etmeyin bence. Allah güç kuvvet verir inşallah 🙏🏻