Merhaba ben 13. Haftamda binecektim ama mide bulantılarım geçmediği için (azaldı), 3 hafta erteledik bayramdan sonraya. 16-17 haftalık olmuş olacağım. Uçağınız kaç saatlik bilmiyorum ama eğer 1 saatten fazlaysa her saat başı koridordo 5-10 dk yürüyün. Çok oturmayı önermiyorlar. Ve varis çorabı alın. Ayaklarda ödem ve kan pıhtılaşma durumu olabilirmiş. Varis çorabını uçakta giyin sonra yine çıkartırsınız. Doktorumun tavsiyeleri bu şekildeydi ve eğlenmemi hiçbir sorun olmadığını söyledi ☺️ Bir de benimki 4buçuk saatlik bir uçuş olacak uzun yani