Meral_63 Kızlar bişey olmaz değil mi çok korkuyorum ilaçta verdi dinlen dedi böyle olupta gebeliği güzel geçen var mı
h_h_momss Meral_63 ben ikiz gebeyim 6 haftada adet kanaması şeklinde kanamam olmuştu kan sulandırıcıyı kesip progestan iğne vermişti 5 gün kullandım kese etrafında kanama görüldü ama sonraki kontrollerde zamanla azaldı 3 aydan sonra da hiç lafını bile etmedi doktor şu an 34 haftadayım endişe etmeyin İnşallah bir şey olmaz
Asill01 Meral_63 korkma bişi olmaz kötü düşünme ilacını düzenli kullan ayagını yüksek tut uzan sürekli yorma kendini cnm geçmiş olsun
Zeszy Meral_63 benimde 6 haftalik dün lekelenme başladı bugün kanam adet gibi gittik kese var dedi ama yinede riskli dedi ilaç yazdı yedim bakalım azaldi gibi lafaboya gitigimde geliyor sadece
1_Pandackk Meral_63 ben ilk gebeliğimde de aynısını yaşadım bunda da suan 11 haftalık kanama alani var progestan kunlaniyorum+ oksapar kunlaniyorum doktorum dinlen dedi hala aynı kanama alanı var inşallah biter buda sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ❤️
Nazlicann1993 h_h_momss benimde ikizlerim var birinin kalp sesi duyulmadı daha siz kaçıncı haftada duymuştunuz acaba
Kukoss Dun 6+3 tum senin gibi oldu canim once bej kahve akinti sonra kan geldi bi ped kadar. Endol fitil serum progestan verdiler dort gun yatis dedi kan sulandiricilarimi kesti benim icerdeki kanama tamamen akmis ultrasonda gorulmemisti
h_h_momss Nazlicann1993 6. Haftada duymuştuk çift yumurta ikizi birini biraz daha zor duymuştu ama yeri zorda demişti
h_h_momss Emnnur testleri tıpta yaptırıyor mesela şeker yüklemesini,doğumuda markasi de yaptırıyormuş,yani memnunum cihazı falan iyi renkli fotoğraf veriyo bebeklerin pozisyonu iyiyse
h_h_momss Yektek22 ben kan sulandırıcı hap ve oksapar iğne kullanıyordum kan sulandırıcı hapı hemen kestiler sonra da devam etmedim ama her doktor ve hastaya göre durum değişebilir tabi😊