h_h_momss Kızlar ben ikiz gebeyim sezaryenden sonra göbeğim biraz inmiş olur mu sonuçta iki tane bebek çıkacak içeriden yani, hastaneden çıkarken girdiğim Halim kadar şiş bir göbeğim olmaz herhalde değil mi doğum yapmış olanlar cevaplayabilir mi
AnayimBenAna_ h_h_momss illa iniyor tabi ama korse egzersiz vs ile desteklersen daha iyi olur doktorunla konuş şimdiden sor
h_h_momss Kızlar benim merak ettiğim aslında yani hastaneden çıktım ilk gün, girdiğim gibi olmaz demi