Hizliveofkeli Kızlar ilk oğlumun adı Uraz. Şimdi Kutay ya da Can düşünüyorum. Eşimi ikisine de ikna edemedim. Bir an önce karar vermek istiyorum. Kutay veya Can nasıl? Ya da öneriniz var mıdır? Türkçe olması benim için önemli. Eşim Farsça Arapça kökenli isim karar vermeden bi isme ısındırmalıyım 😂
e_ceyda Hizliveofkeli Can, farsça kökenli bir sözcük. Kutay güzel isim. Oğlum olsaydı Teoman koyardım, kızım olacak biz de birkaç isim arasındayız karar veremiyoruz cumartesi doğum var 😊
Minikcivciviimm Uraz- Aras uyumlu gibi Aras da Türkçe kökenli bir isim Urazı okuyunca aklıma ilk Aras ismi geldi onu cağrıştırdı bende
Ece8989 Tek başına Can çok güzel geliyor kulağa. Kızım erkek doğmuş olsaydı eğer ismini ya can yada yiğit ali düşünmüştüm ama son 3. Ayda kız olduğunu öğrendik :)
Hizliveofkeli e_ceyda Farsça kökenli olan anlamı da var ama Türkçe kökenli anlamı da var bildiğim kadarıyla
Minikcivciviimm Hizliveofkeli itici geliyorsa sevemezsin uzak dur o zaman ben yine düşüneyim uraz aa bak ayaz da olabilir
alara_dd Aral ismi hoşuma gidiyor benim de hem Türkçe, hem Türkçe karakter de yok ilerde yurt dışına çıkarsa ç,ş,ğ gibi Türkçe karakterler sıkıntı olabiliyor hem de her dilde Aral şeklinde yazılıp okunuyor göl ismi olduğu için Aral Sea