Hizliveofkeli Kızlar ilk oğlumda normal beşik aldık ama doğru dürüst hiç kullanmadı. Vermiştim birine onu. Şimdi anne yanı park yatak almayı düşünüyorum. Hangi marka önerirsiniz?
Nesozg Hizliveofkeli ben baby plus aldım e bebeğin markası krem rengi hem çok güzel bir sürüde ek aparatı var, hemde diğer park beşikler gibi çirkin durmuyor öneririm
byk0606 Kanz with me II aldım ben. Gayet sağlam duruyor henüz kullanmadık tabi ama kurdum. Chicco next2me forever beğeniyordum ama fiyat olarak tüm piyasanın üzerinde resmen.