Kızlar merhaba 18 haftalık olduk bugün. Yaklaşık 3 haftadır falan gebelik şişkinliği oldukça kasıklarımda baskı oluyor. Yürümem bile zorlaşıyor. Sabah uyandığımda sorun yok açken sorun yok. Yemekten sonra yürümekte oturduğum yerden kalkmakta zorlanıyorum.