Kurtajdan sonraki 5. Denememde olumsuz oldu son 2 aydır klomenle deniyorum doktorum guzel yumurta olustugunu soyluyor bilinen hicbir sorunum yok ama kac aydır hamile kalamıyorum. Kurtaj sonrasıda sorun yasamadım herseyim cok duzenli gitti. Boyle bir durum yasayan var mı ne yapmalıyım sizce? Hsg mi cektiriyim bir kac ay daha mı deniyim lutfen birseyler soyleyin delirmek uzereyim