Kızlar az önce ilgili kuruma gidip sordum. (Direkt doğum yardımı başvurusu yapılan yere)
2025ten önce 1 çocuğum varsa 2025ten sonra doğan ilk mi sayılıyor (bu yardım için) yoksa ikinci sayılıp aylık 1500 mü veriliyor diye. 2025ten önceki çocuklar da sayılıyor dediler. Umarım hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız.