Kız ben hep yaşıyorum 2.hamileliğim ve ben böyle şeyler hiç yaşamadım.
haftam yaklaşmasına rağmen hareketi cok fazla var doktorada sordum senin için iyi değil acılı olur ama bebek ve bizim için iyi bsey dedi.
İçimde bombalar ,depremler oluyor bazen yemek yerken oluyor yemek yarıda kalıyor o derece rahatsız oluyorum😂 🙈