Pansihir işk çocuğumu doğurduğumda ilk adetim de spiral taktırdım ama bana yaramadı kaymış birde adet günlerimin dışında adet oluyordum çıkartırdım. Sezeryan olduğum için içim daha iyileşmemişti birazda olsa acıdı taktırırken ama çıkartırırken hiç hissetmiyorsun bile sonra pcos oldum senelerce korunmadım sonra 2. Ye hamile kaldım 33 haftalığım deri altı düşünüyorum bakalım hayırlısıyla Bi doğrayım da.