Kismail1 başıma gelmedi ama 1 ay önce olan bişeyi keşke ihmal etmeseydiniz.
Sürekli arasaydınız illaki bulurdunuz randevu yada devletteki kadın doğumcuya deseydiniz alamıyorum sıra deyip size kaşeyle sevk ederdi perinatoloji bölümüne,
yada yakın sehire randevu alıp gitme durumunuzda mı olmadı.