1melekannesi3858 Ayın 10 149 12 si 384.3 14 u 557.4 16 si 690.9 18i 563.0 20 si 561. Kızlar betamin düşüşü neden yavaş ilerliyor sizce kimyasal degilmi ozmn kızlar bu değerlere bakarken dış gebelik mi yoksa
Nacyax 1melekannesi3858 eğer düşüş varsa canım kimyasaldir yükselme olmamış çünkü dış gebelik olsaydı yine artmaya devam ederdi ama yavaş bı sekilde kanaman oldu mu hiç
Serivebebegi 1melekannesi3858 aynısını ben de yaşadım kimyasal gebelik bir hafta içinde kanamanız başlar geçmiş olsun
1melekannesi3858 ayssss1 normal gebelikmis ama sagliksiz gebelikmis canim kese gözüktü ama değer dusuyo sağlıksız gebelik
ayssss1 1melekannesi3858 iyi canım geçmiş olsun dış gebelikten daha iyi benimde ilk gebeliğim sağlıksızdı ama düşmesini beklemeden kürtaj olmuştum ben
1melekannesi3858 ayssss1 doktor 1 hafta sonra gel dedi kendiliğinden düşmesi daha sağlıklı bence canım ben bekleyeceğim kendiliğinden düşmesini çünkü kızımdan öncede dusugum var oda boş gebelikte kürtaj olmuştum sürekli kürtaj da iyi olmuyo her işlemde Bi problem veriyolar
1melekannesi3858 Serivebebegi benimki normal gebelikmis sağlıksız bebek tutunamamis annesi dedi doktor detaylı ultrasons girdim