kızlar merhaba ben korunmalı ilişki yapıyorum afedersiniz orezervatif ile ama eşim onu sona doğru takıyo yanı boşalmasına yakın yazıyorum ama kafam karışık kusuruma bakmayın bende de belirti oldu acaba hamilemiyim diye adetime 5 gün var ve erken gebelıkbtestı yaptım biri tam biri silik çıktı olabılme ihtimali varmı silik olan çizgi ilk 5 dk da cıktı kuruma olması ımkansız 2 tane daha cocugum var resım nasıl koyuluyo acaba bılgım yok..!