tugba_kck_1987 canım benim ben medical parka gidiyorum bahar hanım remedy den oraya geçtiği için ama yorum yapabilirim çünkü 10 arkadaştan 8 ı orda doğum yaptı bende defalarca kez gittim ama ozmn hamile değildim uzay hanım varmış geneli onda doğum yaptı memnun kaldılar hep olumsuz bişi duymadım doktorum medicale geçmese bende remedye gidecektim umarım faydalı olmustur
Mucizembenim tugba_kck_1987 uzay hanıma bende gidiyorum ama korkuyorum hastane doğurganı bölümü nasıldır diye tedirginlik duyuyordum ama sağol yorumun için