babymom2026 İki testte silik cikti ama ben ondan dolayi umutlanmıştım 🥹🥹 Adete 3 gün var adet gecikirse yükselir mi ?
Gylcu babymom2026 belki geç yumurtlamışsındır geç döllenme olmuştur adetiniz geciktiği müddetçe ihtimal hep vardır ama şuan malesef 0 a yakın çıkmış negatif 😞 eğer gecikirse bir hafta sonra tekrar yapın 🌸
Mariam1 babymom2026 bu değerin yukselme ihtimal Yok maalesef eğer aşırı erken test yapıldıysa ozman belki bı umut var
babymom2026 Gylcu zaten adetim benim dengesiz yani bazen bi kac gun ileri bazen 1 hafta geri ileri oyle yani bakalim awox gelsin de kargoda su anda
Gylcu babymom2026 adetiniz düzensizse bi dahaki aya yumurtlama testiyle takip edebilirsiniz adet tarihinizi net olarak bilirsiniz en azından
babymom2026 Mariam1 bi geçen hafta pazartesi yaptım birde bu pazartesi ikisi de silik cikti adette 23 gosteriyor takvimde. hayirlisi olsun herkes icin herkese nasip olsun
Mariam1 babymom2026 doktor demişti canm bazen geç döllenme vs oliyior adet geçikmesinden o yüzden 1 hafta bekleyin diye
Serone babymom2026 ben ilk hamileliğime baktım geç döllenme olmuş silik çizgi görüp 5 gün önce kan testi vermişim negatif adet günü vermişim 189 cıkmıs