Ahsenaysun Arkadaşlar bugün kalp atışını duyduk şükürler olsun doktor bebek azıcık aşağıya yerleşmiş ama sıkıntı olmaz dedi az az akıntı şeklinde lekelenmelerim oluyo kan sulandiricilari kesti doktorum başına gelen var mı ☺️