Tazeanne1825 Biz 9+5 olduk 🐣Sanırım iki üç gün biraz yorulunca dün biraz kanamam oldu korkuttu miniğim bizi,şimdi rapor aldım dinleniyorum. Bel ve sırt ağrım dışında da hiçbir belirtim yok hala.Sizde durumlar nasıl,nasıl ilerliyor hamileliğiniz 🥰
oonambirnambir Tazeanne1825 10 haftalık olduk bugün, bulantılarım var sadece iştah yok ama sürekli açım ve ne yiyeceğimi bilmiyorum canım hiç bir şey çekmiyor, ne zaman iştah açılacak 😩yarın kontrol var bide ☺️
koza08 Tazeanne1825 ben de bugün 11 oldum. Tüp bebekle hamile kaldım. Daha önce iki gebeliğimde bebeğimi kaybettim. O yüzden endişeli ve stresli geçiyor. Haftaya kontrolüm var her şey yolundaysa detaylı inceleyip fetal dnaya yönlendirecek doktorum. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.
Tazeanne1825 oonambirnambir Keşke benim de iştahım kapansaydı biraz ama aksine açıldı 🥲🤭 Ben de dün gördüm bebişi,büyüdükçe daha farklı hissediyor insan kontrollerde 🥲
oonambirnambir Tazeanne1825 ay bana dua et iştahım açılsın gerçekten dayanamıyorum çünkü 😂bende heyecanlıyım yarın görcem her yeni haftaya girdiğimde bebek değişiyor ya uygulamada ona bile mutlu oluyorum 😄
Birhayalimvr Ben 8+3 oldum bugun canim sabah bulantim vardi kahvalti yapinca geciyor gun icindede kasik agrilarim gelip gidiyor sanirim bebek buyudugu icin. Gogusler hep hassas sabah uyaninca sis ve aciyor.benimde 6. Haftadan beri lekelenmem var ara ara oluyor ozellikle cok yuruyunce benim tup bebek kan sulandirici kullaniyorum o yapiyor sanirim ya kac defa dr gittik hersey yolunda diyor ama yat dedi hep yatarak geviyor gunler benim halsizligim kalmadi ya normal mi acaba
Tazeanne1825 Birhayalimvr Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🙏Bence normaldir burda da görüyoruz hep belirtiler hep aynı kalmıyor azalıp tekrar çıkabiliyor.Benim hiç kanamam olmamıştı ama iki gün misafirlerim olup çok ayakta kalınca sanırım kanamam oldu.Çok şükür bir sorun yok dedi doktor ama progestan kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri.siz kullanmıyor musunuz?
Tazeanne1825 oonambirnambir ben her haftası değiştiğinde 00.00 ı bekliyorum görmek için 😂 inşallah senin iştahın açılsın benimki de biraz kapansın sağlıkla tabi 😅
Tazeanne1825 Oznurozkatarr ben de aynı durumdayım 🙂 testler vs hakkında bir şey söyledi mi doktorunuz
Sengul2256 Kızlar siz kaç haftada bir muayene oluyorsunuz ben en son 7. Haftada gittim 10 haftalık olduk ama doktor bana 12 de gel dedi acaba bizimkindemi sorun var
Tazeanne1825 Sengul2256 yok sanırım normal olan sizinki 🫣 benim ilk hamileliğimde bebeğin kalbi durdu ona rağmen beni de 7. Haftamda gittiğimde 12. Haftada gel dediler ama ben korktuğum için dayanamayıp gidiyorum.
Oznurozkatarr Tazeanne1825 ya ben tüp bebek yaptırdım asıl doktora cuma günü gidicem o zaman söyler belki bugün yedek doktorda kontroldeydim oda ona sadece görmeye gittiğim için testler hakkında birşey demedi daha canım
oonambirnambir Tazeanne1825 benim uyku ağır basıyor o yüzden sabah uyanır uyanmaz bakıyorum 😂, inşallah canım 🤲 ❤️
Tazeanne1825 Oznurozkatarr anladım benim de doktorum fetal dnayı bir düşün araştır haftaya konuşalım dedi ama çok kararsız kaldım
Oznurozkatarr Tazeanne1825 öğrendikten sonra kanama olmuştu ve haliyle çok korktum tüp bebek yaptırdığım hastanede merkezde uzaklık var doktorumda bu yüzden ilçede güvendiğim bir doktora da muayene olmamı Allah göstermesin bir sıkıntı olursa oraya yetişmektense yanımdaki doktora yetişmemi önerdi bu yüzden 2 doktor tercih ettim
Oznurozkatarr Tazeanne1825 şehir hastanesi yapıyor diye söylemişti bana 10. Haftadan sonra yaptırabileceğimi söylemişti bende randevu aldım 29 una yinede onun içinde gitcem
Tazeanne1825 Oznurozkatarr en iyisinş yapmışsınız.Benimde yaşadığım yer doktor konusunda çok sıkıntılı özelde bir doktora gidiyorum ama merkezde olduğu için uzak bulunduğum ilçede de devlet hastanesin gidiyorum ne olur ne olmaz düşüncesiyle