mine030518 gencannesi öztanda İsa kaplana devlet hastanesinde Muharrem utkahan özcana gidiyorum ikisi de çok ilgili memnunum 21 haftayım
zeyyy_ @gencannesi Bende yeni hamiş Uşak yazınca çıktı hemen yazmak istedim Uşaklı o kadar az kişiyiz ki 🫠🥰
glsm64 senayg0 merhabalar ben de aynı doktora gidiyorum çok memnunum sizin haftanız ileride randevu 2 hafta sonra bulunuyor anca bir hafta sonra çağırıyorlar ilerleyen haftalarda sanırım siz nasıl randevu alıyorsunuz. Cevaplarsanız çok sevinirim 🥰
nimeter senayg0 kendisi otomatik sıra veriyor mu yoksa sen mhrsden mi alıyorsun sıra bulamıyorum çünkü