MinaGamze3 Kız çocuğu erken , erkek çocuğu geç doğar diyorlar bu ne kadar doğru bılemıyorum kızımı 38 haftaya girerken doğurmuştum umarım bu da beni çok bekletmez
Nilayy95 MinaGamze3 oğlum 37+2 de . Ablamın iki oğluda normal doğum olarak 36.haftada doğdu. Moderatör annelerimizin biride kızını 40.haftada doğurdu 🙂 yani tamamen bebişin ne zaman geleceği ile ilgili. Eşimin kuzenin eşi kızını 40 haftada doğurdu sonrasında hemen kaza ile hamile kaldı oğluda 37 de doğdu 🤗
Aeell MinaGamze3 buyuk kızım 22 hafta dogdu ortanca kızım 34 hafta dogdu oglum 37 hafta 4 ay once kızımı dogurdum 39+5 te