ayminaninannesi Simlifar 12 nisan ama 5 mayısta lekelenme yaşadım 29 nisan gibi korunmasız ilişki oldu
ayminaninannesi buse2507 doktor 5 +3 dedi ama ben 4 haftalik felan diye düşünüyorum normalde vat 12 nisan ama ben 28 29 nisan gibi korunmasız ilişki yaşadım gec yumurtladim bu ay bide
Simlifar ayminaninannesi doktorun dediği doğrudur ultrasonda görünür ilişki yaşadığın terihi baz almazlar normalde adet başlangıcını baz alarak hesaplanır gebelik hesaplaması doktor ultrasonda ne görüyorsa doğrusu odur
Aysenurokan ayminaninannesi bende salı günü kan verdiğimde sonucum 789 çıkmıştı yarın tekrardan kadın doğuma gideceğim ☺
Lalemmm12 ayminaninannesi çok normal ben 6 haftalık normal saf kese gördüm doktor bebek yok dedi bekledim gittiğim de 11 haftalık olmuştu ve bebekte kalpte vardı biraz daha bekle şuan nokta kadar bişi yani o
ayminaninannesi Lalemmm12 pazartesi gitsem.keseyi görebilirim degilmi bebegi ne zaman görebilirim peki
Lalemmm12 ayminaninannesi bebek için çok erken nohut gibi bir şey ancak tam göremezsin tam 13 ila 20 haftalık arasında net görürsün canım