Hanımlar 16+4 haftayiz bugün. Az önce doktor kontrolünden geldim. Epey zamandir şiddetli bel ağrısı yaşıyorum. Bu ara kasık agrisida eklendi. Hatta sabah epey yoğundu inletti tabiri caizse. Doktora söyleyince beyin cerrahina gidin bu kadar erken haftalarda çok yoğun ağrı olması normal değil dedi. Çok kötü hissettim. Benzer durumu yaşayan var mı