PPrensannesiiiii 30 haftalık hamileyim ve daha cinsiyeti net olarak öğrenemedim. Hamileliğimin başından beri hep devlet hastanesine gidiyordum hep bir Dr a. 19. Haftamda kız dedi çok sevindik kız istiyorduk çünkü. Sonra bir gün randevu bulamayinca özele gittim özel Dr 4D ultrason cihazı ile baktı bebek erkek diyince şok oldum testisleri filan gösterdi yanılma olmaz artık dedi 26. Haftada tamam dedik kendimizi artık erkek bebeğe hazırladık falan filan 28. Haftada yine devlet Dr a gittim kız demiştiniz bana ama başka Dr erkek dedi dediğimde özele gittiysen yanılma olmaz cihazları iyi filan dedi ama kendime de güveniyorum kız dediysem kızdır dedi. 28. Haftada gittiğimde ise bebiş ters duruyordu bacaklar kapalıydı göremedik bişey. Kafam çok karışık
Merve_kucuk PPrensannesiiiii Ayy sürpriz bebek olacak desenize. Hayırlı sağlıklı evlat olsun da inşallah 🙏🏻
Zhdnl PPrensannesiiiii devlet hastanelerinin cihazı gerçekten çok kötü ben bile baktığımda ekrana hiç bişey anlamıyorum hem özele hem devlete gidiyorum bu arada 13. Haftada özelde erkek gibi dedi bi çıkıntı gördüm ama şüpheli alışveriş yapma dedi 16 da devlete gittim bacakları kapalı kız bebek dedi direk 2 dk sonra gösterdi a bacağını açtı erkek bu dedi. Sonra özelde tekrar 18. Haftada gördük pipiyi testisleri net bi şekilde. Devlette bir daha cinsiyet konusunu açmadı mesela. Bence bebek büyüdükçe gösterme ihtimalide azalıyor. Detaylıda da erkek dedi doktor direk. Size ne dediler detaylıda bence testisleri gördüyseniz erkektir
Janssue PPrensannesiiiii bana 15.haftada devlette doktor daha kolu bacagi cikmamis demisti ki 1 hafta öncesinde özelde detaylida her organina kadar baktigimiz halde. Bence devlettekine asla guvenmeyin neye dayanarak bunu söylüyor ki kendime güveniyorum demesi baya sacma olmus
PPrensannesiiiii Merve_kucuk tabii ki herşeyden önce sağlıkli olmasını isterim ama 30. Haftadayim henüz bir hazırlık yapmadım daha
SuEr_Tu1512 PPrensannesiiiii Hem kız, hem erkek bebeklerin giyebilceği, kullanabilceği şeylerden alabilirsiniz.
Nilayy95 Bence 4d de görüp ultrason ile gösterdiyse yanılma olmaz diye düşünüyorum. Benimkide 30. Haftadan beri baş aşağıda ve bacakları kapalı olduğu için göstermiyor artık malasef. Yüzünüde göstermiyor. Neyseki cinsiyeti biliyorum ben.
PPrensannesiiiii Janssue devlet hastanesindeki Dr lar kendilerine guvenmiyorlar sanırım tabii hepsi değil. İlk hamileliğimde 13 haftalıkken cinsiyetini özelde öğrendim yanılma olmadı bu defa 13 haftalıkken devlete gittim cinsiyet diye sorduğumda fasulye kadar dedi dr
PPrensannesiiiii Merve_kucuk sanırım öyle yapacam 😂. Ama önümüzdeki hafta başka Dr a gidecem oda erkek derse toplada iki Dr erkek demiş olur ve erkek hastane çıkışı alırım
omerimaskim Özelde kendi doktorum erkek dedi. Devlet hastanesi doktoru 20 haftalık bebeği kıza benzettim dedi 🙈 sonra başka sebepten fetal dna yaptırmak zorunda kaldık, bebiş erkek. Genelde özeldeki takipli doktorun kesin dediyse kesindir canım.