Kızlar bugün bebek sanki seyime yerleşmiş karnımın alt tarafında bu tuhaflık var vajina da da ara ara batma gibi sanki bebek kafasını çeviriyor gibi bı his var umarım tam anlarabilmişimdir bu neden oluyor ki en son gittiğimde erken doğum riskim yoktu geçen hafta salı gitmiştim kontrole korkuyorum eşim de yok şehir dışında babamda da araba yok beni acile götürse sizlerde de oluyormu bu yalancı kasılma mi oluyo