ayssss1 Normalde tansiyonum 10 5 9 5 bu değerlerle iyi hissediyorum ama 11 6 da kötü oluyorum aslında normal bir tansiyon ama neden kötü oluyorum
Mavro Susuz kalmış olabilirsiniz. Yorgun olabilirsiniz . Degerleriniz çok normal keşke benim de o aralıkta olsa :(( rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah