Ceylininannesi1109
Kızlar merhaba. 2,5 aylık hamileyim. Eşimle aynı yerde çalışıyoruz ama ben çok huzursuzum. Sürekli eşimi arıyor gözüm. Bi aile çalışıyor bi kızları var. Onunla arızaları yapıyor işlerle ilgileniyor. Ama ben yanında durmasına bile tahammül edemiyorum. İşime konsantre olamıyorum. Birlikte iş yapmaları canımı çok sıkıyor. Bu yüzden sürekli tartışmalar yaşıyoruz. Yardım lütfen
ozgurhayalim
Kızı zorla kocamın gözüne aklina sokuyorum diyorsun yaani
Gamzeemrmrt
Bnce piskolojık bu durum sevıyoaun eşin nasıl hali ve haraketlerıne bak olmayan şeyi bide buyutup eşine soylemee aklına sokma derrım ben. Ama sen takıp et hep
Ceylininannesi1109
Zorla gözüne sokmama gerek yok ki gittiği her yere gidiyor ben kocamla çalışmaya çalışıyorum bakıyorum geliyor neymiş çalışmak zorundaymış burda işçiyse gelmek zorundaymış. Nasıl yenicem bunu bilmiyorum işimden de kendimden de nefret eder oldum. Eşim bana karşı sabırlı davranıyor ve o geldiğinde uzaklaşmaya çalışıyor ama nereye kadar böyle olacak ??? Bilmiyorum...