defnekusum Bende yaptırdım, yani günlük bişey etkiside yemek yiyene kadar sürüyor sadece o da şerbet içmişsiniz ve susamışsınız gibi bir his. Neler yiyip içiyoruz, bebeğe bir zararı olmaz merak etmeyin.
Hafta olarak önden gitmeside normal olabilir, benim bebeğimde yaklaşık 10-14 gün arası önden gidiyor. Kilosuda yüksek haftasına göre. 26 haftayı hatırlamıyorum tam ama 31de 2100 gramdı. Herşeyi yolunda ilerliyor, doktorun bazı bebekler genetik olarak kiloludur dedi. Kendinizi strese sokmayın 🌸