Selam anneler, size bir sorum olacak🙏🏻🥰 geçen hafta gebelik testi yaptım silik çıktığımda kan verdim ve değerim 101 çıktı. Bu duruma biraz şaşırdım çünkü düzensiz regli oluyordum son gittiğim doktor pkos olabileceğini söyledi. Hiç bir tedavi görmeden bu mümkün olabiliyor mu? Birde son adet tarihim 17 mart ama ben bu ayın 15 inde değerimin 101 olduğunu öğrendim hesaplamalara göre 1 aylık gibi. Nisan ayında korunmasız ilişkiye girmiştik ilk seferden de sanırım tutmuş. Planlı gebelik düşündüğümüz için 3 aydır folik asit kullanıyordum. Bunun erkisi var mıdır? Henüz dontora gitmedim yarın gideceğim. Başına gelen veya bilgi sahibi var mı ? 💝