Sevcny bence vücudundan ziyade sen iki kişi olmak istiyorsun. Doğum öncesi konsantrasyon, mahremiyet, bu anı eşinle yaşama arzudu gayet normal. Ama bu erkeklerin analarına olan düşkünlüğü yüzünden sürekli sorun çıkaran olmamak için susup fedakarlık yapıyorsun. Bence sen düzgün dille anlat alma annesini de taksiyle gelsin bir gelen alsın ya da zorunda mısın