seher_edz canım aç tok farketmez.
reglinin 2.günü kadın doğuma git eğer gebelik istiyorsan hocam gebelik planlıyorum tüm değerlerime baktırmak istiyorum de,eğer olmuyorsada yine aynı şeyleri söyle. Tabi alttan muayene edecektir,reglyken bile alttan muayene oluyor bu şekilde daha iyi yumurtalarını gördüklerini söylüyor. Korkulacak bir şey yok ultrason acıtmıyor incecik bir alet.