Bir-anne21 Kızlar bugün doğum yapalı 36. Günümüz bi kaç gündür kanama lekelenme bitmişti dün kanama oldu siyah sildikçe kırmızı geliyor doktoruma yazdım adet olmuş olabilirsin dedi böyle bişey yaşayan varmı daha 40 mız çıkmadı
MugeBulut Bir-anne21 Tam 40. Gün adet oldum. Doktora gittim 40 kontrolüne doktor şuan gördüğün kanama adet kanaması demişti. Normalmiş. Uzun süre adet görmemek de normalmiş. Bünye meselesi.
Elisasu123 Bir-anne21 normal canım bnde de öyle olmuştu bnde doktoruma sormuştum normal dedi sorun yok
Bebegim3444 Bir-anne21 iki ic adet öyle geçiyor sonra eski duzenine giriyor. Ben korkardım açıkçası bir sene sonra olurum diye hemen olduk 😀
ikibebisannesii_45 Bir-anne21 bende de aynı durum oldu. Annemin de sütü korumamış maalesef. Korunun mutlaka
Senaaaskr Bir-anne21 benim dün 40. Gunumdu . Tam bitti 40 banyo yapacaktım . Bir baktım kahve leke önemsemedim yaptım yinede . Bu sabah az az ama kırmızıya donmus rengi ve karnım ağrıyor . Bir yandan süt sağıyorum bir yandan battaniye altındayım 😅 acaba adet mi diye forumdan arıyorum başıma gelen var mı diye . Size de aynısı olmuş . Ben erken doğum yaptım 28+4 . Erken doğum etkiler mi acaba
Mariam1 Bir-anne21 canm 40 da bitmemiş olabilir Regl de başlamış olabilir ilk doğumda 5 gün bişe gelmedi biti sandım ve geçe aşırı yon kanmayila uyuandim bitmemiş dedi doktorum korkudan ardardim ona
Parinas Bir-anne21 tabi ki olabilir. Lohusalık 40 gün sürecek diye bir kural yok kanamanız bitip beyaz akıntıyı gördüyseniz lohusalık biter. Sonra da her an adet olunabilir. Ama düzene girmesi zaman alabilir tabi
Senaaaskr Parinas 17 mayısta şeffaf akıntı gördüm ben yumurtlama akıntısı gibi . Bugunde kahverengiden kırmızıya dönen kanamam olmuş. Ve sancım var kasiklarimda . Belkide olmuş olabilirim adet yani
Parinas Senaaaskr şeffaf akıntıyı bilmiyorum, beyaz olmalı diye biliyorum ama anlattıklarınız da adet gibi duruyor. Bende 40ım çıkar çıkmaz olmuştum doktor bakınca anlıyor ultrasonda kontrolde
Sngl_12022 Bir-anne21 bende hemen ader oldim kirk bitince 10 gun surdu bitti 5 gun sonra tekrar basladi ve yine 10 gun oldum boyle boyle nerdeyse 70 gune yakin kanamam oldu cok korkmustum bi kac farkli doktora gittim hepside normal oldugunu soylemisti sonrasinda duzene girdi zaten
Symylldz Bir-anne21 Benim de böyle olmuştu adet kanamam bir ay çekmeden gerçekleşti. Lohusa kanaması değildi bildiğimiz adet kanamasıydı doktora da sordum olabilir demişti dikkat etmekte fayda var.
Senaaaskr Bir-anne21 bebisiniz sagliklidir umarım 🤲🏻 Benim bebiş çok erken digdugu için yoğun bakımda . Günü bugün