Ceiydda Kızlar hala dogurmadim 🤣 39+3 ile son olmasını dileyerek kontrole gidiyorum sizler ne durumdasınız 🤰🥰
Ceiydda danla2711 ah bacım ne doğumu yaa resmen dokunsalar ağlayacak durumdayım nstde sancı 20 yi zor görüyordu doktoru bekliyorum şimdi nst ye bakıp ultrason muayenesi de yapsın diye bakalım ne diyecek galiba sezeryan istiycem artik dayanamıyorum her gün regl ağrıları çekiyorum kaç haftadır🥲
danla2711 Ceiydda aşkımm bu bebişko ne nazlıymış doğmak bilmedi biz 12 günlük olduk bile gerçi sorun bitmiyor birini atlattık diyoruz biri başlıyor deli olucam bende🤦♀️ yani doğuruncada aslaaaa sorun bitmiyor aksine artık kendinden vazgeçip bebek odaklı oluyorsun onun sürekli sorunları çıkıyor🫠
Ceiydda danla2711 doktorum yatış verdi en sonunda kendisi gelmek bilmeyince 🙈 suyu azalmış fitil verdi alttan sancı bekliyorum sen bebis emziriyosun duan kabul olur bana da dua et
Blueeeeee111 Ceiydda ayy hadi bakalım, allah yardımcınız olsun, ne zamandır görüyordum sizin yazılarınızı çok sevindim yatış verilmesine çok bunalmıştınız artık, allah yardımcınız olsun insallah rahat bir doğum olur sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah 🌸
Ceiydda Blueeeeee111 ay teşekkür ederim aynen öyle artık çok zorlanmaya baslamistim inşallah senin de çok güzel bi doğumun olur 😍🥰